03.12.2020, 09:04:21Jaunākais lietotājs: Vitland

* Pārbaudi auto vēsturi

Temats: Brabus 850 6.0 Biturbo Coupe  (Lasīts 1231 reizes)

0 Lietotāji un 1 Viesis skatās šo tematu.

Šim ziņojumam nav vērtējumu

Nav pieslēdzies AutoClubLv

  • Moderators
  • Lietpratējs
  • *******
  • Ziņojumi forumā: 69
  • Lietotāja aktivitāte:
    0%
  • Reputācija: +0/-0
  • Dzimums: Vīrietis
    • Skatīt profilu
    • Liepājas Riepu centrs.
Brabus 850 6.0 Biturbo Coupe
« publicēts: 25.02.2015, 15:35:26 »
Botropā, Vācijā bāzētais automobiļu tūninga uzņēmums Brabus uz Ženēvu vedīs 850 6.0 Biturbo Coupe, kas būtībā ir pamatīgi pārbūvēts Mercedes S 63 AMG Coupe 4MATIC.

Palielinot S 63 AMG Coupe uzstādītā turbo motora darba tilpumu no 5461 cm3 līdz 5912 cm3, uzstādot jaunu kloķvārpstu, citu izplūdes un ieplūdes sistēmu sistēmu ar masīvāku gaisa filtru, jaunus turbo kompresorus, dzinēja jaudu no standarta 585 zirgspēkiem Brabus meistari paceļ līdz 850 ZS. Griezes moments vienlaicīgi pieaug no 900 Nm līdz 1450 Nm, tiesa, tas vēlāk elektroniski tiek ierobežots pie 1150 Nm atzīmes, lai nodrošinātu transmisijas mezglu ilgmūžību. Speciāli pielāgota dzinēja vadības elektronika tikmēr gādā, lai maksimāla jauda ietu roku rokā ar ekoloģiskumu; tādējādi panākts, ka 850 6.0 Biturbo Coupe vidēji patērē 10,1 l/100 km (pilsētā - 13,8 l/100 km, uz šosejas - 7,9 l/100 km) un tā izmeši atbilst Euro 6 normām.

Lai arī griezes moments tiek iegrožots, jaudas parametri 850 6.0 Biturbo Coupe ļauj dēvēt par pasaulē jaudīgāko un ātrāko pilnpiedziņas kupeju. Apliecinājums tam ir sprintam līdz 100 km/h nepieciešamās 3,5 sekundes, līdz 200 km/h - 9,4 sekundes un 350 km/h maksimālais ātrums. Piedevām maksimālā ātruma vērtība riepu dēļ pie šīs atzīmes tiek elektroniski ierobežota.

Dzinēja vilkmi 4MATIC pilnpiedziņas sistēmai novada septiņu pakāpju automātiskā pārnesumkārba, ko var manuāli vadīt ar alumīnija pārslēgiem aiz stūres. Ja pilnpiedziņas sistēma nav aktuāla, tad Brabus piedāvā uzlabot arī vienas ass piedziņas S 63 AMG Coupe.

Brabus 850 6.0 Biturbo Coupe pārliecina ne tikai ar veiktspēju, bet arī atturīgi agresīvo ārējo dizainu un grezno interjera apdari. Eksterjera noformējumā Brabus dizaineri izmanto pašu izgatavotas un vēja tunelī pārbaudītas aerodinamiskās detaļas no oglekļa šķiedras. To vidū ir nelieli spoileri zem priekšējā bampera un uz bagāžnieka vāka, uzlikas uz gaisa ieplūdes atverēm priekšējā bamperā un aerodinamiskais difuzors aizmugurē. Īpašs dizaina akcents ir ekstrēmajam automobilim piemeklētie 21 collas riteņu diski, ko Brabus piedāvā apaut ar augstas veiktspējas Continental, Pirelli vai YOKOHAMA riepām izmēros 255/35 ZR 21 (priekšā) un 295/30 ZR 21 (aizmugurē). Pēc izvēles Brabus piedāvā vēl lielākus riteņus ar 255/30 ZR 22 un 295/25 ZR 22 izmēra apriepojumu. Salona apdarē tikmēr dāsni izmantota mīksta augstākās kvalitātes āda apvienojumā ar disku krāsai pieskaņotiem akcentiem un koka elementu vietā uzstādītām oglekļa šķiedras detaļām.


tvnet.lv

 

Uzmanību: šajā tematā nav jaunu ziņojumu vismaz 366 dienas.
Ja esat pārliecināts, ka patiešām vēlaties pievienot atbildi šim tematam, tad to droši varat darīt. Pretējā gadījumā, apsveriet domu izveidot jaunu tematu.

Piezīme: šis ziņojums tiks parādīts pēc administrācijas apstiprinājuma.
Vārds:

Pārbaude:
Ar kādu burtu sākās vārds "Cadillac"? (ierakstiet burtu):